Sevgiliye
  Komik Sözler
 

Kız dediğin İstanbul gibi olmalı.Fethi zor,fatihi tek!!!

Akıllı olup dünyanın kahrını çekeceğine deli ol dünya senin kahrını çeksin...

Oturarak başarıya ulasan tek varlık tavuktur...

Türküm, Doğruyum, Çalışkanım, iyi gelirli bir bayanla evlenmek istiyorum...

Saçımı süpürge yaptım elektrik süpürgesi çıktı beni terk etti...

Tanrım kör oldum... Artık kusura bakamıyorum...

Seni sensiz de yasayabiliyorum..En azından kafamı dinliyorum...

Adama sormuşlar karınızla ortak bi özelliğiniz var mı ? demiş ki var aynı günde evlendik..

Ne yersen ye asit yapar ağzında FALIMA gerek yok zaten dişin yok ağzında.....

Erkekler neden kendileri ile ilgilenmeyen bayanların peşinden koşar ki ! Köpeklerin kullanamayacağı otomobillerin peşinden koşması gibi !..

Gönlünde yer yoksa bana güzelim; fark etmez ben ayakta da giderim...

Sen sen ol kapı önünde aşk yapma , aşkın gözü kördür ama komsununki asla

Sana yaza yaza yaz geldi.mesaja zam geldi.daha yazacaktım ama konturum bitti...

Paranın ne önemi var önemli olan miktarı...

Erkekler limona benzer baktıkça ağzın sulanır yedikçe miden bulanır...

Kadın hakkı diye bir şey yoktur,Çünkü hakkı erkek ismidir...

Yakamda kırmızı bir yaka mikrofonu olacak...Beni öyle tanırsınız.

Bizim köyde ağaçlara aşı yapıldığında o gün ağaçlar tatil olurdu..

Aşk havuzuna aptallar düşer, ama beni ittiler...

Yağ bakkalda, un çuvalda, sevgilin son durakta...

Doktorum sigaradan uzak durmamı söyledi, ben de bır metrelik bı ağızlık yaptırdım...

Sen terlemişsindir, sana terlik getiriyim...

Zorla güzellik olmaz, estetikle olur...

Erkekler park yeri gibidir. İyilerin hepsi kapılmıştır...

Sol kulağını kapatırsan sağ duyulu olursun...

Hiç bir ön yargım yok. Bütün insanlardan nefret ediyorum, o kadar...

Dün gece seni o kadar aradım ki, soğuk vücuduma dokunmanı o kadar istedim ki , yatağa sensiz ve çıplak girmek zorunda kaldım! Nerdeydin canim pijamalarım..

Karanlıktı,gözleri parlıyordu eğildim bacaklarını ayırdım,memelerini avuçladım.çok zevk alıyordum...çünkü hayatımda ilk kez inek sağıyordum.

Ey dağları taşları her şeyi yaratan Rabbim her şeye ayrı bir güzellik insanlara mantık,akıl ve zeka verirken bu mesaja bakan bu kulunu niye unuttun

Karayollarında değil, senin kollarında öleyim...

Sana bir şey söyleyeceğim, ama sakın üzülme;
dün doktora, gittim böbreğimde kum, kalbimde seni buldular!...

Aşk bir muz kabuğudur, dikkat etmezsen ayağın değil, hayatin kayar...

Yumurtayı sahanda mı seversin yoksa deplasmanda mı?

Gençliğim acı veriyordu , ameliyatla aldırdım....

Kız arkadaşımı o kadar seviyorum ki eskimesin diye başkalarının kız arkadaşlarını kullanıyorum…

1960 yılında içilen kahvelerin hatırı dolmuştur. İlgilenenlere duyurulur!

Bulutları pembeye boyasak yağmur pembe yağar mı??

Oğlumun adını mafya koydum artık ben de mafya babasıyım.

Yazılıdan sıfır aldım ama, önemli olan katılmaktı.

Adamın biri bir gün sinek ilacı almaya gitmiş. Eczacı sormuş: sineğinizin nesi var?

Yasınız kaç?-Vallahi her yıl değişiyor

Kabadayılığa yer yok demişler, kabadayı ayakta kalmış...

Başkalarının seni ezmesine izin verme ehliyet al, sen onları ez...

Aşk çılgınlığın en zevkli türevidir, öpüşmek ise integrali...

Gerçekleri Türkan Şoray,Tarihi de Gönül Yazar.

Sana bir şey söyleyeyim mi? Bir daha beni rahatsız etme. Benim pisliklerle işim olmaz. Allah kahretsin seni. Hayatımı mahvettin alçak SİGARA...

Hey garson bana kalbim kadar yanık bir döner, düşüncelerim kadar karışık bir salata ve acılarım kadar koyu bir kahve getir.

Bu güzellik, bu zekâ, bu akıl, hele şu anlam dolu gözlerin büyüsü, Allah bütün güzellikleri bir yerde toplamış. Neyse kendimden çok bahsettim eee senden naber?

Sevgilim seni tv kumandasından, futbol topundan, pazar gazetesinden çok daha fazla sevdiğimi söylemiş miydim? :p

Bir elma diskoya neden gitmiş? cevap: kurtlarını dökmek için.

Kız arkadaşımı o kadar seviyorum ki eskimesin diye başkalarının kız arkadaşlarını kullanıyorum…

Karın olmak istiyorum karın, ey benim kardan adamım...

kendim için bi şey istiyorsam namerdin Allah’ım anneme güzel bi gelin nasip et!! Aminnnnn

Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış. Onuncu köyden sesleniyorum, Seni çok seviyorum.

Ben, seninle sonsuzdan gelen iki ışın olup, ince kenarlı merceğin odak noktasında kesişebilme ihtimalini sevdim

Atalarımız zamanında Orta Asya'dan çıkıp da ters yöne gitselerdi, şimdi Japon olurduk...

Gecen gün düşündümdü, evet dedim ben seviyorum umarım sende seviyorsundur. Öyle ya kim sevmez ki dondurmayı ben bayılıyorum ya sen.

Dertleşmek istiyorsan 1 tuşla, birisine sarılmak istiyorsan 2 tuşla, eğlenmek için 3 tuşla, mutlu olmak için 4 tuşla, hepsini istiyorsan benim numaramı tuşla

Sen sütlaç kadar tatlı, lahmacun kadar sıcak, çiğ köfte kadar yakıcı, dolma gibi çekici, bulgur gibi asıl ve içli köfte kadar mükemmel birisin...

Mert hava yollarına ait 4260 sayılı sevgi uçağı o güzel kalbinize inmek için izin istiyor. eğer izin vermezseniz bu sevgi uçağı kamikaze dalışı yapacaktır...

Ben seni, son Rondo bisküvimi verecek ve de yolculuğa çıktığında arkandan Ülker çikolata yemeyecek kadar çok seviyorum...

Seni, TC kanunlarının Aşk maddesi gereğince izinsiz kalbime girmeden dolayı ömür boyu kalbime hapis ediyorum...

Acaba bir yerde oturup konusalım desem....kızar mı..?Yok canım...ya abisi varsa sorsam mı yok yok abisi yoktur...ya varsa..canım olsa da nerden görecek sor lan sor ölmezsin, soruyorum... Hee ne dersin

Deliye her gün sevgililer günü... Seni deli gibi seven delin...

Kaynanamı kaybettim görenlerin görmezlikten gelmeleri rica olur...

Aşk sözle baslar, dudak ile beslenir, dokuz ay sonra baba diye seslenir...

Adamın biri komsuya gitmiş hamile kalmış. Çünkü komsu kapıya kadar geçirmiş...

 

 
  Toplam 162487 ziyaretçi Buradaymış  
 
=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=